Nejen dle našeho názoru, je to snad poslední motorka, kde jde o čistou esenci motorkaření a nabízí Vám zcela jinou porci zážitků, než dnešní výkonem a elektronikou posedlé motocykly.
Neuvěřitelně kultivovaný motor velkého objemu, kde příval výkonu působí opravdu mohutně a zároveň sametově, Vás naprosto ohromí. Je opravdu jedno jakou máte zařazenou rychlost, a jestli jedete z kopce nebo do kopce, protože XJR zrychluje vždy a za všech okolností naprosto suverénně.
Upravený design posledního modelového provedení se širokými řidítky, lehce obnaženou prdelkou a trochu sportovním posezem, má nejblíže k modernímu retro stylu.
XJR 1300 má proti ostatním motorkám ještě jednu zásadní výhodu. Když ji za 20 let vytáhnete z garáže, bude vypadat stále stejně dobře jako dnes.
- čtyřválcový, vzduchem chlazený motor DOHC o objemu 1 250 ccm
- výkon 115 k – 85 Nm
- Funkčnost a krása mohutné, obnažené zadní části
- Vzduchem chlazený motor s největším zdvihovým objemem
- Famózní točivý moment
- Štíhlá palivová nádrž v závodním designu
- Matně černý výfuk 4-2-1 a koncovka s novým designem
- Design sedla v provedení sólo
- Vnitřní trubky předního tlumiče s povrchovou úpravou DLC (Diamond-like Carbon)
- Přední světlomet s více reflektory o průměru 180 mm
- Zadní tlumič Öhlins
- Přepracovaný přístrojový panel