Standardní výbava modelu TRACER 9 GT+ zahrnuje radarový adaptivní tempomat, brzdový asistent, asistent rozjezdu do kopce Vehicle Hold Control a inovativní převodovku Yamaha Y-AMT, která umožňuje jezdci přepínat mezi automatickým a manuálním řazením stisknutím tlačítka. TRACER 9 GT+ se mění ze „sportovního“ na „cestovní“ tak, jak se o tom ostatním motocyklům může jen zdát.

Adaptivní světlomet Matrix LED, který je v motocyklovém odvětví světovou novinkou, poskytuje osvětlení jako nikdy předtím. Systém je propojen s kamerou zabudovanou v kapotáži, detekuje okolní dopravní situaci a automaticky ovládá jednotlivé LED diody v matici, aby vytvářely světelný paprsek vytvarovaný přesně tak, jak je zapotřebí pro optimální osvětlení. 

Možnost volby mezi plně automatickým (AT) nebo manuálním (MT) řazením pomocí kolébkového spínače ovládaného prstem přináší zcela nový zážitek z jízdy. 

Když je aktivní, radarem řízený tempomat ve spojení s převodovkou Y-AMT a odpružením KADS snižuje únavu tím, že udržuje správný rychlostní stupeň a vzdálenost od vozidla jedoucího vpředu. Radar také umožňuje detekci mrtvého úhlu – když v mrtvém úhlu jezdce detekuje vozidlo, zabliká v zrcátku varování. 

7" TFT displej nabízí tři motivy a prostřednictvím připojení Garmin Motorize poskytuje integrovanou navigaci. Elektronické odpružení KADS (KYB Actimatic Damper System) od společnosti KYB je nejpokročilejším systémem, s jakým je možné se u jakéhokoli sériově vyráběného motocyklu Yamaha setkat.

Součástí sdruženého brzdového systému modelu TRACER 9 GT+ je hydraulická jednotka, která automaticky rozděluje brzdnou sílu na obě kola, upravuje optimálně její rozložení a zlepšuje ovladatelnost stroje. Asistent rozjezdu do kopce (Vehicle Hold Control) navíc při zastavení intuitivně aktivuje zadní brzdu, aby umožnil hladký rozjezd ve svahu.

  • Systém světlometů Matrix LED
  • Y-AMT: řazení nové generace
  • Radarový adaptivní tempomat a detekce mrtvého úhlu
  • 7" TFT přístrojový panel s integrovanou navigací Garmin
  • Nastavitelné poloaktivní elektronické odpružení
  • Inteligentní brzdový systém s asistentem rozjezdu do kopce (VHC)
  • Elektricky nastavitelný čelní štít
  • Technologie inteligentního klíče s centrálním zamykáním
  • Odolný řetěz s nízkými nároky na údržbu
  • Přizpůsobitelné jízdní režimy
  • Systém kontroly tlaku v pneumatikách v základní výbavě

 

 

 

 

 

 

Parametry

Motor
Typ motoru: 
4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový, 3 válec
Kompresní poměr: 
11.5:1
Maximální výkon: 
87,5 kW (119,0 k)/10 000 ot./min
Maximální točivý moment: 
93,0 Nm (9,5 kgm)/7 000 ot./min
Systém mazání: 
zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: 
mokrá, vícelamelová
Karburátor: 
Vstřikování paliva
Systém zapalování: 
TCI
Systém startování: 
Elektrický
Převodovka: 
stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: 
Řetěz
Vrtání x zdvih: 
78,0 × 62,1 mm
Podvozek
Zdvihový objem: 
890 ccm
Rám: 
Diamond
Systém předního odpružení: 
Teleskopická vidlice
Přední zdvih: 
130 mm
Úhel sklonu: 
24°25'
Stopa: 
106 mm
Systém zadního odpružení: 
kloubové odpružení, kyvná vidlice
Zadní zdvih: 
131 mm
Přední brzda: 
298 mm
Zadní brzda: 
267 mm
Přední pneumatika: 
120/70ZR17M/C (58W) bezdušová
Zadní pneumatika: 
180/55ZR17M/C (73W) bezdušová
Rozměry
Celková délka: 
2175 mm
Celková šířka: 
900 mm
Celková výška: 
1430 mm až 1470 mm
Výška sedla: 
1 440 mm – 1 530 mm
Rozvor kol: 
1500 mm
Minimální světlá výška: 
135 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: 
232 kg
Kapacita palivové nádrže: 
19 l
Kapacita olejové nádrže: 
3,50 L