Enduro Yamaha Ténéré 700 Rally s kořeny v závodech rallye, je určený k dlouhým dobrodružným výpravám, protože na tomto všestranném stroji můžete dojet kamkoli a zažívat nový pocit naprosté svobody.
Nechybí 4mm hliníkový kryt motorové vany, lehké titanové stupačky s vroubkováním a štíhlá kapotáž. Tato verze Rally se vyznačuje jedinečm barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.
Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu.
Tenerka je vybavea elektronickou škrticí klapkou YCC-T. Přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout.
"Tenerku" pohání nesmírně spolehlivý dvouválcový motor o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem. Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost pří řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy Vám v kombinaci s drátěnými koly umožní dojet úplně všude, kam budete chtít.
- Plně nastavitelná 43mm přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem
- Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností
- Exkluzivní barevné provedení inspirované závodem Paříž-Dakar z 80. let
- Vysoký přední blatník Rally
- Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye
- Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu
- 6,3palcový barevný TFT displej s motivem Raid, konektivitou a navigací
- Odolný ocelový rám, který zvládne extrémní podmínky
- Lehké titanové stupačky a odolný 4mm spodní kryt z hliníku
- Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm3 EU5+
- Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T