Enduro Yamaha Ténéré 700 Rally s kořeny v závodech rallye, je určený k dlouhým dobrodružným výpravám, protože na tomto všestranném stroji můžete dojet kamkoli a zažívat nový pocit naprosté svobody.

Nechybí 4mm hliníkový kryt motorové vany, lehké titanové stupačky s vroubkováním a štíhlá kapotáž.  Tato verze Rally se vyznačuje jedinečm barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.

Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu. 

Tenerka je vybavea elektronickou škrticí klapkou YCC-T. Přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout.

"Tenerku" pohání nesmírně spolehlivý dvouválcový motor o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem. Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost pří řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy Vám v kombinaci s drátěnými koly umožní dojet úplně všude, kam budete chtít.

  • Plně nastavitelná 43mm přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem
  • Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností
  • Exkluzivní barevné provedení inspirované závodem Paříž-Dakar z 80. let
  • Vysoký přední blatník Rally
  • Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye
  • Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu
  • 6,3palcový barevný TFT displej s motivem Raid, konektivitou a navigací
  • Odolný ocelový rám, který zvládne extrémní podmínky
  • Lehké titanové stupačky a odolný 4mm spodní kryt z hliníku
  • Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm3 EU5+
  • Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T 

Parametry

Motor
Typ motoru: 
EURO5, 4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC
Kompresní poměr: 
11.5 : 1
Maximální výkon: 
54 kW při 9 000 ot./min
Maximální točivý moment: 
68 Nm při 6 500 ot./min
Systém mazání: 
zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: 
mokrá, vícelamelová
Karburátor: 
Vstřikování paliva
Systém zapalování: 
TCI
Systém startování: 
Elektrický
Převodovka: 
stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: 
Řetěz
Vrtání x zdvih: 
80,0 × 68,6 mm
Podvozek
Zdvihový objem: 
689 ccm
Rám: 
Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Systém předního odpružení: 
Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm
Přední zdvih: 
230 mm
Úhel sklonu: 
27º
Stopa: 
105 mm
Systém zadního odpružení: 
kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih: 
220 mm
Přední brzda: 
hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm
Zadní brzda: 
hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm
Přední pneumatika: 
90/90-21 M/C 54V
Zadní pneumatika: 
150/70 R 18 M/C 70V
Rozměry
Celková délka: 
2 370 mm
Celková šířka: 
935 mm
Celková výška: 
1 490 mm
Výška sedla: 
910 mm
Rozvor kol: 
1 595 mm
Minimální světlá výška: 
255 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: 
210 kg
Kapacita palivové nádrže: 
16,0 l
Kapacita olejové nádrže: 
3 l