"Tenerku" pohání dvouválcový motor o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem, který je nyní vybaven elektronickou škrticí klapkou YCC-T. Přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout.
Nové odolné ocelové šasi Ténéré 700 je robustní, vylepšené a navržené tak, aby nabízelo dokonalou jízdu v nejrůznějších prostředích. Nastavitelný podvozek a velká drátěná kola přispívají k vysoké světlé výšce a dominantní jízdní pozici, která se projeví na silnici i v terénu, ať už zvolíte polohu vestoje nebo vsedě.
Komplexní 6,3" TFT přístrojový panel vám na první pohled poskytne všechny důležité informace, které potřebujete.
K dispozici je také továrně snížená verze, se světlou výškou sníženou o 20mm s výškou sedla 860mm. A to díky nižším zdvihům odpružení.
- Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm3 EU5+
- Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží
- Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
- Plně nastavitelná 43mm upside-down vidlice
- Dálkově nastavitelné zadní odpružení
- Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
- Velká drátěná kola 21″/18″
- 6,3palcový barevný TFT displej s konektivitou a navigací
- Nová intuitivní jednotka spínačů
- K dispozici je továrně snížená verze (výška sedla 860 mm)