S automatickou převodovkou Y-AMT můžete buď řadit ručně, přes kolébkový spínač ovládaný prstem, nebo řazení v případě potřeby nechat na plně automatické převodovce.

Až si tuto motorku u nás vyzkoušíte, garantujeme Vám, že i pokud jezdíte na větších objemech a jste zvyklí na závratné výkony, nebude se Vám z ní chtít slézt dolů.

Nejnovější model MT-07 má zatím nejvyšší specifikace, včetně radiálně uložených předních brzdových třmenů, 41mm obrácených vidlic a lehkých kol SpinForged.

Dvouválcový motor s přesazenými ojničními čepy Vás naprosto ohromí svou chutí jít do otáček a takřka v celém spektru použitelných otáček tahá jako čert.

Systém Yamaha Ride Control (YRC) umožňuje volit mezi dvěma mapami plynu a přepínatelnou kontrolou trakce, přičemž režim YRC si můžete přizpůsobit podle vlastních preferencí.  Špičkovou výbavu a nejlepší hodnotu ve své třídě podtrhuje  5'' TFT displej

  • MT-07 s automatickou převodovkou Y-AMT a tempomatem
  • Dynamická jízdní pozice
  • Vysoce kvalitní detaily a prvotřídní materiály
  • 41mm upside-down vidlice a nastavitelný zadní tlumič
  • Elektronické ovládání plynu YCC-T, jízdní režimy YRC a přepínatelný systém TCS T
  • echnologie akustického zesílení, abyste si mohli vychutnat lepší zvuk
  • Lehká kola SpinForged s radiálními pneumatikami Dunlop Sportmax
  • 5palcový TFT displej s připojením k chytrému telefonu a navigací
  • Motor EU5+ CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem
  • Radiálně uložené 4pístkové dvojité přední kotoučové brzdy 

Parametry

Motor
Typ motoru: 
2válcový, 4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový
Kompresní poměr: 
11.5 : 1
Maximální výkon: 
54,0 kW (73,4 k) při 8 750 ot./min
Maximální točivý moment: 
68,0 Nm (6,9 kg-m) při 6 500 ot./min
Systém mazání: 
zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: 
mokrá, vícelamelová
Karburátor: 
elektronické vstřikování
Systém zapalování: 
TCI
Systém startování: 
Elektrický
Převodovka: 
automatická 6ti stupňová s možností manuálního řazení
Koncový převod: 
řetěz
Vrtání x zdvih: 
80.0 x 68.6
Podvozek
Zdvihový objem: 
689 cc
Rám: 
Trubkový pevnostní Diamond
Systém předního odpružení: 
Teleskopické vidlice UPSD
Přední zdvih: 
130 mm
Úhel sklonu: 
24º20
Stopa: 
93mm
Systém zadního odpružení: 
kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih: 
130 mm
Přední brzda: 
Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 298 mm
Zadní brzda: 
Hydraulická jednokotoučová, Ø245 mm
Přední pneumatika: 
120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
Zadní pneumatika: 
180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)