Až si tuto motorku u nás vyzkoušíte, garantujeme Vám, že i pokud jezdíte na větších objemech a jste zvyklí na závratné výkony, nebude se Vám z ní chtít slézt dolů.

Lehounká, kompaktní a skvěle ovladatelná MT-07 Vás překvapí svou univerzálností, vstřícností a agilitou .Nejnovější model MT-07 má zatím nejvyšší specifikace, včetně radiálně uložených předních brzdových třmenů, 41mm obrácených vidlic a lehkých kol SpinForged.

Dvouválcový motor s přesazenými ojničními čepy Vás naprosto ohromí svou chutí jít do otáček a takřka v celém spektru použitelných otáček tahá jako čert.

K dispozici je také varianta s automatickou převodovkou Y-AMT. Pokud si chcete tento nový motorkářský rozměr vychutnat, můžete si k modelu MT-07 převodovku Y-AMT pořídit. Můžete buď řadit ručně, přes kolébkový spínač ovládaný prstem, nebo řazení v případě potřeby nechat na plně automatické převodovce.

Procesorem řízená škrtící klapka YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) přináší novou generaci elektronických pomocníků. Stará se o to, abyste měli lineárnější přísun výkonu, a tím vznikalo těsnější spojení mezi jezdcem a motocyklem. Systém Yamaha Ride Control (YRC) umožňuje volit mezi dvěma mapami plynu a přepínatelnou kontrolou trakce, přičemž režim YRC si můžete přizpůsobit podle vlastních preferencí.

 Špičkovou výbavu a nejlepší hodnotu ve své třídě podtrhuje  5'' TFT displej, akustický systém zesílení zvuku motoru, minimalistická přední maska s kompaktními LED světly.

Spotřeba MT07 je do pěti litrů a s nádrží na 14 je zajištěn celkem slušný dojezd.

  • Jízda na vyš ší úrovni: MT-07 s Y-AMT a tempomatem
  • Vysoce kvalitní detaily a prvotřídní materiály
  • 41mm upside-down vidlice a nastavitelný zadní tlumič
  • Elektronické ovládání plynu YCC-T, jízdní režimy YRC a přepínatelný systém TCS
  • Technologie akustického zesílení, abyste si mohli vychutnat lepší zvuk
  • Lehká kola SpinForged s radiálními pneumatikami Dunlop Sportmax
  • 5palcový TFT displej s připojením k chytrému telefonu a navigací
  • Motor EU5+ CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem
  • Radiálně uložené 4pístkové dvojité přední kotoučové brzdy 

 

Parametry

Motor
Typ motoru: 
2válcový, kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 4ventilový
Kompresní poměr: 
11,5 : 1
Maximální výkon: 
54,0 kW (73,4 k) při 8 750 ot./min
Maximální točivý moment: 
68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6 500 ot/min
Systém mazání: 
zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: 
mokrá, vícelamelová
Karburátor: 
Vstřikování paliva
Systém zapalování: 
TCI
Systém startování: 
Elektrický
Převodovka: 
stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: 
Řetěz
Vrtání x zdvih: 
80,0mm x 68,6mm
Podvozek
Zdvihový objem: 
689 cm³
Rám: 
trubkový pevnostní
Systém předního odpružení: 
Teleskopické vidlice
Přední zdvih: 
130 mm
Úhel sklonu: 
24º 50
Stopa: 
93 mm
Systém zadního odpružení: 
kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih: 
130 mm
Přední brzda: 
Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 298 mm
Zadní brzda: 
Hydraulická jednokotoučová, Ø 245 mm
Přední pneumatika: 
120/70 ZR 17M/C(58W) (bezdušová)
Zadní pneumatika: 
180/55 ZR 17M/C(73W) (bezdušová)
Rozměry
Celková délka: 
2 065 mm
Celková šířka: 
780 mm
Celková výška: 
1 110 mm
Výška sedla: 
805 mm
Rozvor kol: 
1 395 mm
Minimální světlá výška: 
150 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: 
183 kg
Kapacita palivové nádrže: 
14 L
Kapacita olejové nádrže: 
3,0 L