MT-10 svým robustním vzhledem dává jasně najevo, že bude stejně žhavá, nedočkavá a agresivní jako její MT sestry. A bude to pěkně ostrý street bike, protože ho pohání stejný řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 999 ccm jako slavnou YZR R1.
Cena
369 900,- Kč

Posed jezdce je vzpřímený, lehce nakloněni dopředu. Pohodlí během jízdy vám dopřávají i široká, vysoko upevněná řídítka. Rychlí střelci, co si rádi užívají zatáčky, ti rozhodně zajásají nad krátkým rozvorem, který činí 1400 mm a ve své kategorii motocyklů nenajdete žádný jiný, který by měl kratší rozvor než MT-10. Rám Deltabox je vyroben z odlehčené směsi hliníku, ovšem stále je optimalizován na vyšší pevnost a tuhost.

Zadní stavitelné odpružení se MT-10 dostalo také od R1, o rychlé zastavení se postará dvojice kotoučů o průměru 320 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny. Samozřejmostí je již ABS, které je vzákladní výbavě.

Třístupňový systém kontroly trakce, tří jízdní režimy a navíc ti, kteří budou chtít s novou MT-10 cestovat, uvítají tempomat. Za příplatek si můžete pořídit bezspojkové rychlořazení.

Na cestě Vás budou držet odlehčená pětipaprsková kola, která jsou obuta do speciálně pro MT-10 vyvinutých pneumatik Bridgestone Battlax Hypersport.

  • Čtyřválcový motor „CP4“ s křížovým klikovým hřídelem a vysokým točivým momentem
  • Motor, podvozek a odpružení převzaté z modelu YZF-R1
  • Vyladěný pro silný a lineární točivý moment v nízkých a středních otáčkách
  • Systémy YCC-T, D-MODE a řízení trakce
  • Asistenční a kluzná spojka (A&S)
  • Lehký hliníkový hlavní rám Deltabox
  • Krátký rozvor kol 1 400 mm pro nejlepší obratnost ve své třídě
  • Dynamická průbojná silueta
  • Vzpřímená jízdní poloha s náklonem vpřed
  • Vysoce kvalitní brzdy s radiálními třmeny a systémem ABS
  • Plně nastavitelné vysoce kvalitní odpružení
  • Multifunkční přístrojový panel LCD