Posed jezdce je vzpřímený, lehce nakloněni dopředu. Pohodlí během jízdy vám dopřávají i široká, vysoko upevněná řídítka. Rychlí střelci, co si rádi užívají zatáčky, ti rozhodně zajásají nad krátkým rozvorem, který činí 1400 mm a ve své kategorii motocyklů nenajdete žádný jiný, který by měl kratší rozvor než MT-10. Rám Deltabox je vyroben z odlehčené směsi hliníku, ovšem stále je optimalizován na vyšší pevnost a tuhost.
Zadní stavitelné odpružení se MT-10 dostalo také od R1, o rychlé zastavení se postará dvojice kotoučů o průměru 320 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny. Samozřejmostí je již ABS, které je vzákladní výbavě.
Třístupňový systém kontroly trakce, tří jízdní režimy a navíc ti, kteří budou chtít s novou MT-10 cestovat, uvítají tempomat. Za příplatek si můžete pořídit bezspojkové rychlořazení.
Na cestě Vás budou držet odlehčená pětipaprsková kola, která jsou obuta do speciálně pro MT-10 vyvinutých pneumatik Bridgestone Battlax Hypersport.
- Čtyřválcový motor „CP4“ s křížovým klikovým hřídelem a vysokým točivým momentem
- Motor, podvozek a odpružení převzaté z modelu YZF-R1
- Vyladěný pro silný a lineární točivý moment v nízkých a středních otáčkách
- Systémy YCC-T, D-MODE a řízení trakce
- Asistenční a kluzná spojka (A&S)
- Lehký hliníkový hlavní rám Deltabox
- Krátký rozvor kol 1 400 mm pro nejlepší obratnost ve své třídě
- Dynamická průbojná silueta
- Vzpřímená jízdní poloha s náklonem vpřed
- Vysoce kvalitní brzdy s radiálními třmeny a systémem ABS
- Plně nastavitelné vysoce kvalitní odpružení
- Multifunkční přístrojový panel LCD