Brzdy, okamžitý nástup výkonu, zatáčení, to vše je jakoby samozřejmé, bez zaváhání, bez zpoždění a servírováno s pořádnou dávkou adrenalinu a emocí.
Tříválec s přesazenými ojničními čepy (do kterého se opravdu zamilujete) je opravdu zlatý hřeb této motorky, ale ani ostatní konstrukční části nijak nezaostávají.
Podvozek je konstruován především na obratnost, dostanete k ní také jinak tvarované sedlo, které podtrhne její styl a vzhled.
Zdatně sekundují také brzdy, které jsou, jak už bývá u Yamahy zvykem, naprosto přesně dávkované, jemné a přitom maximálně účinné.
Zpracování je naprosto prvotřídní a jízdu vám zpříjemní také chrániče rukou, plastové doplňky kapotáže a spoustu elektronických funkcí jako například palivové mapy, ukazatel zařazené rychlosti a další.
- Kapalinou chlazený tříválcový motor DOHC o objemu 850 ccm se čtyřmi ventily
- 115 k – 87,5 Nm
- Lehký, kompaktní a agilní
- Konstrukce motoru ve stylu filozofie křížového klikového hřídele
- Hrubý a lineární točivý moment
- Exkluzivní kapotáž a součásti rámu
- Systém řízení trakce
- Štíhlý a lehký hliníkový rám litý pod tlakem metodou CF
- Asymetrická hliníková kyvná vidlice litá pod tlakem metodou CF
- Zadní odpružení Monocross s vodorovným tlumičem
- Kompaktní průbojný design kapotáže
- Elektronické řídicí systémy YCC-T a D-MODE